“Programa de apoderamento e inserción socio-laboral de xóvenes trans de Galiza”

Desenvolver o noso proxecto de vida con liberdade, dignidade e igualdade de oportunidades é un dereito fundamental de todos xs seres humanos.

Para lograr esta meta, creamos Impúlsa-T dirixido a xóvenes trans de 14-20 anos, buscando unha futura inclusión social e laboral a través da participación, o apoderamento e a significación persoal ofrecendo as ferramentas que posibiliten o fortalecemento e a autonomía dxs xóvenes trans de Galicia na súa Comunidade.

Con este programa único en toda Galicia, damos cobertura a unha prestación necesaria e ineludíbel consistente en reducir a vulnerabilidade e a discriminación que sofren xs adolescentes trans de Galicia de maneira que disminúan os factores que xs fan máis vulnerables e provocan a súa exclusión familiar, social e laboral.

Profesionais de distintas disciplinas con experiencia no traballo das vivencias trans, buscamos promocionar á persoa en todas as esferas da súa vida, traballando coñecementos, habilidades, actitudes e valores.

Neste programa ofertamos un lugar de encontro e creación de experiencias en modo de grupos de apoio mútuo entre pares, asesoramento legal, acompañamento sicolóxico, obradoiros e actividades ao aire libre en entornos seguros e transpositivos.

Se queres formar parte de Impúlsa-T escríbenos a arelasasociacion@gmail.com, infoarelas@gmail.com,
mándanos un whatsapp ou chámanos ao 686 160 465 en horario de luns a venres de 10:00-14:00 e de 17:00-20:00 h.
ou podes enviarnos unha mensaxe a través deste formulario.

Achégate a ARELAS e Impúlsa-T cara o futuro!!

* Nome e Apelidos (requerido)

Nome Sentido

Xénero Sentido

Idade (requerido)