ARELAS, Asociación de Familias de Menores Trans*, é unha asociación formada por familias de nenxs e adolescentes trans, que ademais conta cun grupo de traballo de Adultxs Trans, para poder chegar así a todo o colectivo.

Promove a despatologización da transexualidad, ofrece acompañamento, apoio e asesoramento ás familias e trans*, visibiliza, naturaliza e difunde a realidade dos menores trans* e as súas familias, desenvolve actividades de información e formación, e promove a lexislación necesaria para garantir os dereitos dos menores trans*.

Por iso calquera axuda é necesaria, se queres doar e colaborar con ARELAS, realiza un ingreso na conta que detallamos a continuación, coa túa axuda seguiremos defendendo a felicidade dxs nosxs fillxs.